ΠΕΤΕΕΜ.ΤΕ: Αναθέσεις μαθημάτων 2018-2019 ΕΠΑΛ – Ένα ακόμη μετέωρο βήμα των εργαστηριακών εκπαιδευτικών ΤΕ

Με ανακοίνωσή της η Πανελλήνια Ένωση Τεχνολόγων Εκπαιδευτικών Εργαστηριακών Μαθημάτων αναφέρεται στις αναθέσεις μαθημάτων μετά την έκδοση της νέας Υ.Α. με συγκεκριμένες παρατηρήσεις και στατιστικούς πίνακες, που αποδεικνύουν την αδικία που γίνεται χρόνια τώρα στους εργαστηριακούς εκπαιδευτικούς του κλάδου ΤΕ, οι οποίοι ενώ περίμεναν μια δικαιότερη αντιμετώπιση και όχι την διατήρηση των ανισοτήτων και την υπερτροφική στήριξη συγκεκριμένων κλάδων εκπαιδευτικών ειδικοτήτων.

Για μια ακόμη φορά, αναφέρεται στην ανακοίνωση, περιορίζονται  στο ελάχιστο οι αναθέσεις  για τις περισσότερες ειδικότητες του κλάδου ΤΕ . Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να μην έχουν οι συνάδελφοι σε Α΄ ανάθεση διδασκαλίας όλα τα εργαστηριακά και σχεδιαστικά  μαθήματα του τομέα που αντιστοιχεί η ειδικότητάς τους, όπως ίσχυε με την Γ2/3225/89, που περιέργως καταργήθηκε .

Επίσης, και στις νέες αναθέσεις δεν διασφαλίζεται ο ελάχιστος αριθμός ωρών (12) διδασκαλίας στην Α΄ ανάθεση σχεδόν σε όλες τις ειδικότητες των ΤΕ, με αποτέλεσμα κάθε φορά να κρίνονται υπεράριθμοι, αν και αρχαιότεροι οι περισσότεροι στο σχολείο τους και με τεράστιο εκπαιδευτικό και διοικητικό έργο, αφού δεν θα κατοχυρώνουν οργανική θέση.

Οι παραπάνω διακρίσεις που παρατηρούνται σε βάρος των ειδικοτήτων των εργαστηριακών με τις πρόσφατες Υ.Α., καθιστούν ανίσχυρες  τις υπηρεσιακές μεταβολές, όπως την ύπαρξη οργανικών θέσεων, μεταθέσεις, αποσπάσεις, επιλογή σε θέση ευθύνης κ.λ.π. Για το λόγο αυτό πρέπει άμεσα να διορθωθούν οι αναθέσεις για όλους τους συναδέλφους ΤΕ. Ακόμη κατά τη γνώμη μας, η ομαδοποίηση που υλοποιήθηκε από το Υπουργείο δεν έχει βελτιωτικές τάσεις, όπως αναμέναμε για τους εργαστηριακούς εκπαιδευτικούς.

Το Υπουργείο με την Αρ. Πρωτ.: Φ22/75401/Δ4 / 10-05-2018 σε σύντομο χρονικό διάστημα προχώρησε σε σημειακές διορθώσεις για άλλους κλάδους, για να κατευνάσει τις αντιδράσεις, χωρίς να κάνει καμία ουσιαστική αλλαγή σε ό,τι αφορά στις ειδικότητες κλάδου ΤΕ. Η απαξίωση που αισθανόμαστε, μαζί με το γεγονός ότι υποβαθμίζεται η εργαστηριακή εκπαίδευση των μαθητών των ΕΠΑΛ-ΕΚ, μας οδηγεί σε έντονη απόγνωση και απογοήτευση.

Πατήστε εδώ για να ανοίξετε το έγγραφο της ΠΕΤΕΕΜ.ΤΕ

Πατήστε εδώ για να δείτε στατιστικά στοιχεία που παραθέτει η ΠΕΤΕΕΜ

You may also like...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *