START Project: Ψηφιακό συνέδριο με θέμα «Η σημασία των ψηφιακών δεξιοτήτων στην εποχή του COVID-19»

Το START Project της Socialinnovμε τη στήριξη της Εταιρείας Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής του Δήμου Αθηναίων (ΕΑΤΑ) διοργανώνουν ένα virtualconference με σκοπό την ανάδειξη του σημαντικού ρόλου που διαδραματίζουν οι ψηφιακές δεξιότητες στην εποχή της πανδημίας του κορωνοϊού.

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη 23 Ιουνίου 2020, στις 5 το απόγευμα, με τη συμμετοχή εκπροσώπων της επιχειρηματικής και δημόσιας ζωής και θα μεταδοθεί ζωντανά από διαδικτυακή πλατφόρμα που θα είναι διαθέσιμη σε όσους εγγραφούν (δωρεάν).

Το virtual conference θα ξεκινήσει με ομιλία της κας Στεήβης Λιναρδάτου, Microsoft Innovative Expert Educator & Trainer – Εκπαιδευτήρια Αυγουλέα-Λιναρδάτου. Θα ακολουθήσει συζήτηση με τον κο Βαγγέλη Βλάχο, διευθύνοντα σύμβουλο της Εταιρείας Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής του Δήμου Αθηναίων, την κα Αντιγόνη Παπανικολάου, Corporate, External & LegalAffairsLeadGreece, Cyprus & Maltaτης Microsoft, και την κα Αναστασία Ανδρίτσου, διευθύντρια του BritishCouncil στην Ελλάδα. Τη συζήτηση θα συντονίσει ο δημοσιογράφος Δημήτρης Φαλλιέρος.

«Ποιες ήταν οι επιπτώσεις της πανδημίας για τους οργανισμούς τους και πώς η χρήση της τεχνολογίας βοήθησε στην αποτελεσματική αντιμετώπισή τους;» Η συζήτηση θα περιστραφεί γύρω από την επιβεβλημένη επιτάχυνση του ψηφιακού μετασχηματισμού σε όλο το φάσμα της οικονομικής και κοινωνικής δραστηριότητας στην Ελλάδα, μια συνθήκη που δημιουργεί ευκαιρίες τόσο για την ψηφιοποίηση της Πολιτείας όσο και για την τεχνολογική εξέλιξη στο ελληνικό επιχειρείν.

Για τη συμμετοχή στο event, οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να εγγραφούν στον παρακάτω σύνδεσμο: https://www.eventora.com/el/Events/START-Project-Virtual-Discussion_online. Με το πέρας της συζήτησης, το κοινό θα έχει την ευκαιρία να θέσει τα δικά του ερωτήματα σχετικά με τις ψηφιακές δεξιότητες και τον ψηφιακό μετασχηματισμό. Η συμμετοχή είναι δωρεάν.

You may also like...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *